Tuesday 11 September 2018

Post- Graduation.

Hi. Assalamualaikum.


 by the time you reading this, aku kat ofis chambering aku kat taman melawati.

 after macam-macam events yang telah aku lalui, aku rasa nak menulis (plus, my only sister suruh aku tulis blog semula).

So, let me list the events first...

 1) Perjalanan Chambering aku yang bermula pada Februari 2018 selepas aku habis final exam Januari 2018. Tapi Aku stop selepas seminggu di situ then aku apply tempat baru yang aku masih lagi menerima latihan guaman di sini sampai ke hari ini.

 2) Eczema aku kat tangan and u know what? naik ke muka dan muka aku teruk gile!

 3) Life sebagai a young adult and apa yang aku buat untuk terus hidup selepas Graduate.

4) Job-hunting post-chambering. okay..

 BAB 1

 Ringkasnya, dah tujuh bulan aku chambering dan akan habis tepat 8hb Disember 2018 Amin.

 Well, sebagai a young adult yang baru masuk ofis.. banyak aku dah hadapi dan pelajari even sampai harini mesti aku kena renew and reset minda setiap hari untuk lebih produktif.

 Dan aku curi masa sikit harini untuk blog. Bab ni, aku akan cerita kat entri lain next time in sha Allah. boleh ingatkan aku by emel aku kat sarah_adni@yahoo.com

 Ha.. nak cerita pasal eczema kat muka.

Cuba google sonotron. ni satu mesin terapi untuk pelbagai jenis penyakit. well, kau tryla google banyak ada dalam blog. nak ceritanya, alhamdulillah setelah bermacam rawatan aku buat dengan bekam, mandi air jampi, akupuntur kat muka dan badan, gi farmasi beli ubat dan akhirnya perjalanan aku berbuat terhenti kat Klinik Keluarga Dr. Hj Khadzali kat Permata.

 Alhamdulillah berbekalkan nasihat, rawatan, ubat dan sentuhan nurse dan doa selawat serta tawakal. muka aku recovering cuma kena jaga makan la..huhu. ok aku nk sambung keje. kalau nk tau lagi, emel aku. nnti aku sambung tulis. bai.

No comments:

Post a Comment