Sunday 28 February 2016

4th Year.

Bismillah. Minggu kelima tahun akhir, LLB. Bismillah. Aku ambik 7 subjek core semester ni... Berat berat..Lagi2 final year...Huhu. Apa boleh aku kata? . Kena studylah. Create passion. Doa pada Allah. Minta kekuatan habiskan apa yang aku telah mulakan. . Sisi akademik aku mungkin tak semenarik yang lain. Tapi aku percaya, aku telah mencipta cerita untuk hidupku sepanjang pengajian. Kejap je belajar....Tup tup dah final year....walaupun ikutkan, aku akan tambah lagi setahun untuk syariah....in sha Allah. Aku tak berapa yakin nak sambung dengan keadaan bahasa Arab aku yang memang tak semenggah.. uhuhu . So, sem ni sangat mencabar...subjek baru, lecturers baru, classmates baru... kawan2 yang selalu bersama dalam kelas shariah dah tak kerap berjumpa dan berdiskusi sebab takde kelas shariah dah sem ni. tahun depan pulak in sha Allah. . Tahun 4. Macam biasa, aku rasa nk berhenti belajar...hee . Tapi sebab masih berbaki setahun lagi (exclude 5th year :) ), aku gagahkan mencari motivasi belajar yang telah pudar..tengok senior dah grad...tengok orang dah berjaya..aku pon WAJIB habiskan belajar dengan cemerlang. Doakan aku ^^ . Ok lah... aku chow dulu

No comments:

Post a Comment